Babylycka!

Snacka om nagelbitare! Jag har väntat halva dagen hemma och resten av dygnet på jobbet, på besked.
Skrattade gott när jag såg att den blivande modern lagt upp facebook-status från förlossningen. Kändes liksom tryggt för då kunde det ju inte va allt för jäkligt. Men därefter följde timmar av ovisshet. Och väntan. Och väntan!Men till slut kom nyheten! Vår familj (eller släkt om man ser det ur andras synpunkt, men för oss är vi kort och gott en familj) har fått tillökning!

Min kusindotter fick ikväll en liten dotter. En liten Linnéa. Kunde inte hålla tillbaka en liten tår vid skrivbordet när jag fick bild och besked på mobilen. Visst är det väl fantastiskt?
Den yngsta i "familjen" fram till nu har varit syrrans son, och han fyller sju till sommaren. Så det var ett tag sedan vi hade babylycka.

Men nu ska här njutas - och inte minst: frossas i babykläder och allt underbart som hör småbarn till.
Välkommen till familjen Linnéa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback