Lantlig läsning

När jag kom hem från jobbet vid midnatt låg den och väntade i brevlådan. Mitt allra första underbara exemplar av tidningen Lantliv. Eller... Alltså... Jag har ju köpt den under ganska lång tid, men det här är det allra första exemplaret i prenumererad tappning. Vilken underbar julklapp jag fått.

Jag kunde inte gå och lägga mig utan satt och fingrade på tidningen och njöt av att veta att så här kommer jag ha det ett tag framöver nu. Vet inte när jag prenumererade på en tidning senast (bortsett från morgontidningen, men det är ju som att äta frukost med kollegorna så det räknas inte). Det här känns i alla fall lyxigt värre.

Det riktigt roliga med den här tidningen är att jag inte bara tar del av det redaktionella innehållet. För första gången lusläser jag även alla annonser, och då menar jag ALLA. Och inte nog med att jag fingranskar annonserna, jag går dessutom ut på annonsörernas hemsidor där de flesta har en webbshop och så fortsätter jag mitt frossande bland företagens produkter. På så vis räcker tidningen (nästan) ända fram till nästa utgåva dyker ner i brevlådan. Vilken härlig vår jag har framför mig :)!!!


Kommentarer
Postat av: svågern d:ä

skicka den artikeln till tidningens marknadsavdelning så kommer dom att bjuda dej på en förlängning av prenumerationen :) Har du hittat passet? /Svågern d:ä

2010-01-21 @ 18:50:41
Postat av: Lillan

Ha ha ha!!! Så lättflirtade är de nog inte, tyvärr ;)

Förresten! Tusen tack för hjälp med datorn, nu kan jag lämna en lycklig son ensam hemma hela helgen (eftersom jag hittat passet och därmed tänker förverkliga mina helgplaner)

2010-01-22 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback