Så var det dags igen

Jaha. Då snöar det igen då. Rejält dessutom. Jag orkar faktiskt inte bry mig, än mindre ge mig ut och skotta. Jag tyckar att jag har skottat klart för i år. Så istället ska jag ska bara sitta här vid min dator och sniffa på olika inredningssidor på nätet och ha det bra. Ibland är det väldans skönt att ha en ledig dag, eller två, mitt i veckan.

Dottern har aviserat att hon och sambon kommer på middag ikväll. Ytterligare en mysfaktor! Ja, om nu inte vädrets makter sätter en käpp i hjulet. Då får de väl komma en annan dag. Men det vore himla kul att få krama om de små liven (okej, stora) för det går låååångt mellan gångerna nu förtiden.

Hrm... Om snöovädret lättar kanske jag kan lura med mig dottern på en shoppingtur imorgon - DET vore verkligen något att se fram emot. Japp. Jag siktar på det så får väl morgondagen visa om det gick vägen :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback