Vill också!!!

Jag håller verkligen låg nivå i dag. Faktiskt så låg att jag inte kan låta bli att fnissa åt mig själv. Blir man riktigt patetisk så är det faktiskt roligt.

Som nu. Har suttit en stund och haft dåligt samvete över att jag för en stund tyckte illa om grannarna. När jag till slut kom över det dåliga samvetet (jag, vet - ibland går det fort) så blir jag sur på en reklamfilm på tv. Eller sur och sur... Mer avundsjuk liksom.

Jag vill också vinna 170 miljoner på Lotto!!! Vill, vill, vill!!!! Så nu har jag surat över att jag aldrig vinner. Å andra sidan kan det ju vara en fördel, om man vill vinna, att man någon gång spelar eller åtminstone köper sig en lott... Så det är jag också putt över. Kan inte någon bara ringa och säga att jag vunnit högsta vinsten, trots att jag aldrig spelar? Tycker inte det är för mycket begärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback