Wiiiiii... zz...

Ibland vill jag bara skrika rakt ut som en stucken gris. Typ: Wiiiiiiiiiii!!!!!!
Som i dag, när jag fått sitta och vänta på flyget i fem timmar på flygplatsen i Gdansk. Vet ni hur stor den är? Fel. Gissa hur LITEN den är! Ja, jag vet inte, men typ skitliten. För att riktigt spä på väntan så hade jag för en gång skull varken tidning, bok eller musik med mig. Jätteskoj. Verkligen.

Till slut var jag så less att jag släpade mig fram till baren och beställde en kaffe. Fick en cola. Men hallå! Hur svårt kan det va???!!! Tjejen bakom disken såg nog att fru Hedlund laddade inombords så hon bytte kvickt ut den kalla drycken mot den varma jag beställt. Tack och lov.

När vi äntligen fick boarda slocknade jag innan vi hunnit lyfta och vaknade när vi slog i backen på Skavsta, så nu är jag pigg och glad igen!

Dessutom har jag inte mage att klaga på flygbolaget. Jag åker den här lila/cerise-färgade flygkärran oftare än jag tar buss 780 till Södertälje. Och hittills under nästan två års tid har jag bara haft två så här långa förseningar. Då kan man inte klaga. Särskilt inte när man betalar typ 400 spänn. Tur och retur!!!

Nä, jag gillar Wizz-air. Så enkelt är det. Men flygförseningar kan jag vara utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback