Fika med lillprinsen

Efter tre inställda träffar lyckades jag äntligen komma iväg på fika hos en god vän på andra sidan av Essingeleden. Och så fick jag titta på lillprinsen :) Guuuud, så söta små bebisar är!!! 6 veckor och 1 dag gammal är den lilla krabaten i dag och när jag satt där och tittade kunde jag inte för mitt liv begripa hur han fått plats inne i magen på min vän. Det är ett litet mirakel.

Blev i alla fall en riktigt mysig dag. Såååå skönt att bara få umgås och skvallra bort lite tid över en kaffe. Dessutom fick jag spana in deras nya - och nyrenoverade hem. Jättefint! Särskilt en tapet blev jag väldans förälskad i, så nu vet jag vad jag vill ha som ny fondtapet när vardagsrummet ska tapetseras om. Ja, OM det nu blir omtapetserat nån gång... Men hoppet är ju det sista som överger en sägs det, så jag lever på det tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback