Schleten som en gris

Inte nog med att jag känner mig sliten - jag SER DESSUTOM UT SOM EN SCHLETEN GRIS!!!!

Fy. Tröttare än tröttast. Bådar inte gott för de kommande veckornas uppdrag. Måla huset. Men nu har jag bara 11,5 timme kvar att jobba innan jag går på mitt tjänstledighetspass igen.
När jag låg i sängen i morse kom jag på att jag faktiskt bara har två arbetspass kvar innan min lååååånga sommarledighet. Jag kör två veckor i maj. Sen två veckor i juni. Därefter stänger jag butiken och återvänder inte förrän i mitten på september. Borde ha sporrat mig rejält. Men konstigt nog kändes tanken bara... konstig... och faktiskt lite deprimerande. Jag är nog inte frisk. På riktighet.

Nähä. Bäst att ta tag i verkligheten. Måste försöka hinna köpa en stegräknare innan jobbet kallar. Nä, det går inte uppbringa batteri till min gamla här i Sverige heller har jag upptäckt.
Funderar på att smita in på salongen och boka en ansiktsbehandling också. Även om ett lyft nog skulle sitta bättre.

Hepp. Ny dag - nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback