En 50-taggare i familjen

I dag fyller världens underbaraste finaste make 50 år!
Vi firar i dagarna två. Först med hela stora släkten i dag och i morgon med vännerna som vi bjudit in på kräftkalas.

Jag tycker det ska bli jättekul. Maken är nog lite mer kluven... Men vad är väl en siffra på ett papper? Jag märkte i alla fall ingen större skillnad på 49-åringen jag somnade bredvid i går och 50-åringen jag vaknade intill i morse :)

Fast det är klart. Maken hävdar att som 50-åring får man ligga hur mycket man vill i soffan och vila, och det kan ju oroa mig liiiiiite eftersom alla som känner honom vet vilken förkärlek han haft till just soffan och fenomenet "vila" redan innan den här dagen...

G R A T T I S    Ä L S K L I N G!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback