Snömos i hjärnan

Jag kan inte tänka en redig tanke längre. Det är liksom som om någon bytt ut de få återstående hjärncellerna som sprattlat därinne till gröt. Tjock klimpig äcklig kall gröt. Jag förstår inte ens det jag själv antecknat (det var ju jäkligt lämpligt att skrivaren bestämde sig för att dö just i dag!!!).

I flera timmar har jag och sonen suttit och registrerat, sökt information, lagt upp konton, försökt printa ut, sökt schema, letat kurslitteratur, beställt skolböcker, adressändrat, registrerat honom på ännu fler sidor. Jagat prisuppgifter, jämfört priser, letat oss tillbaka till det bästa priset. Letat ännu mer, sökt upp och ner, rabblat koder, bytt lösen, rabblat ännu fler koder till kurser, program, konton och... Alltså jag har tappat räkningen. Nu är jag helt - HELT - slut i huvudet.

Jag tror baske mig att man måste ha en högskoleexamen för att klara av att påbörja en...

En tanke tränger sig ändå in i snömoset i min hjärna. Var f-n ska ungen bo de första tre nätterna innan han får tillgång till sin lägenhet?!?!?!?! Jisses...

Kommentarer
Postat av: Bettina

Inneboende hos Jennifer? Eller så får han pendla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback