Aftonklänning - check!

Sådärja. Då är den långa aftonklänningen införskaffad. Kände mig som en elefant i en porslinsbutik när klänning efter klänning åkte på och av och på och av.

Men till slut fick det bli en midnattsblå med lagom mycket bling-bling som dekoration.
Känns lite tryggt att jag dessutom fick med ett tygstycke (sjal?) som jag kan svepa runt axlarna så jag får känna mig lite mer påklädd.

Nåja. Så här ser den i alla fall ut. Men beakta att lampan i rummet har pajat, det är en usel fotograf som försökt dokumentera (hrm... alltså jag...) och dessutom behöver aftonblåsan strykas till lite...



Och en närbild på bling-bling dekorationerna...


Kommentarer
Postat av: Maria

Den kommer vara helrätt! Den måste passa dig som handen i handsken. Jättefin!

2011-02-06 @ 08:59:14
Postat av: mamma

Jättefin är den, skall bli kul att se den på

2011-02-06 @ 10:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback