Lazy friday

Usch. Det finns mycket jag borde göra i dag. Min sista lediga fredag i Polenlandet för den här gången.
Tvätten väntar, matinköpet väntar och duschen väntar för all del den också.

Fast framförallt borde jag omgående ta mig ett träningspass på HELVETESMASKINEN.
Men jag har ingen lust.
Ingen lust alls.

Istället sitter jag och googlar runt på nätet och läser om vad träning på en crosstrainer gör för kropp och kondition. Den verkar faktiskt vara jättenyttig.

Skulle verkligen vara välbehövligt att trampa iväg på den en stund.
Men jag vill inte. VILL-INTE-VILL-INTE-VILL-INTE!!!

Istället sitter jag här i ett dis av dåligt samvete och funderar på om jag nog ändå inte ska norpa åt mig en bit av mandelmassan i kylskåpet (har liksom inget annat sött att tillgå).
Jag tror jag gör´t!
En söt marsipankick är nog precis vad som behövs för att jag ska få lite fart på ruljansen den här lata fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback