Semesterhot

Har jag nämnt att det vankas semester om lite drygt en vecka? Visst har jag väl berättat hur jag knappt kan bärga mig till min solsvältande kropp får möta ljuset och värmen?

Vart vi ska? Egypten.
Skitkul.
Börjar mer och mer misstänka att jag kan se mig om på månen efter min solsemester.

Okej. Hittills är det bara resorna till Kairo som stoppats, men jag kan ge mig sjutton på att den UD-varningen snart sprider sig till turistorterna också.
Suck.

Varför kunde vi inte bara nöja oss med en vecka på Gran Canaria?
Slutar väl med att vi ligger i varsitt solarium i Polenlandet med vårt redan intagna koleravaccin kluckandes i magen. Känns i alla fall som vi just nu har oddsen mot oss :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas ni kommer iväg och att det lugnar ner sig i Egypten, det är ni värda /Svågern

2011-01-29 @ 18:39:18
Postat av: Lillan

Tack ska du ha vännen :) Men vi får nog sikta in oss på en solariehelg i Polenlandet i alla fall...

2011-01-30 @ 09:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback