Skrinlagt

Sådärja. Då var nästa veckas solsemester helt och hållet skrinlagd.

Jag vet. Det är ett jäkla tjat på mig om vår inställda semesterresa till pyramidlandet. Men det är liksom det som uppslukar min tillvaro just nu.

Jag och mamma slank in på resebyrån i morse. Inte med något större hopp om att finna en alternativ resa. Men vaddå? Man måste ju fråga i alla fall!

Och faktum är att resebyråtjejen till slut lyckades hitta en ynka resa.
En vecka till Kanarieöarna för 38000 spänn! Jo men tjena. Skulle inte tro det va? Spanade in Thailand på nätet och för de pengarna bor vi super-duper-lyxigt i TVÅ VECKOR i Thailand.

Får försöka klura ut någon alternativ trevlig aktivitet i nästa vecka. Vem vet, kanske hamnar på Nasa-utställningen på Tekniska museet? Eller Schyfferts föreställning i Stockholm? Eller så landar vi bara på sofflocket och stirrar i taket. Ja, ja, det enda jag med säkerhet vet är att det inte blir sol och värme.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättetrist! men i ärlighetens namn är jag dock lite glad att det blev inställt när det nu är så oroligt där. HAde inte känts jättekul att ha er där nere i dagsläget. Ni är alldeles för värdefulla för det. Kram

2011-01-31 @ 15:48:30
Postat av: Anonym

Har ni kollat med Svägerskan i Skövde? Arlanda - Madrid - Alicante t.o.r nästa vecka 2.160:-/vuxen med Iberia, sen hyrbil och lånelägenhet ? Kan väl funka? +16-17C bara 10% risk för regn nästa vecka. Lite sightseeing på spanska sydkusten och lite restaurangbesök, ger väl avkoppling från vardagen? /Svågern utan semesterlägenhet ;)

2011-01-31 @ 18:33:51
Postat av: Lillan

Shit Danne! Du är ju värsta "reiseleitern" ju!!! Det här alternativet har inte ens slagit mig (förmodligen pga den osäkra soltillvaron), men värt o kolla upp ju! Du är GULD :)



P.S. Du kanske vill haka på? Vi behöver underhållning också ;)

2011-01-31 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback