Välkommen 2011

Då är snart årets första dag slut. 2011-01-01. Mycket ettor är det.
Att ligga på sofflocket, glo på Ivanhoe och tömma det sista i chokladaskarna från jul föll dock inte på min lott i år.
Kravlade mig istället upp i morse och begav mig till jobbet.
Fick bli ett par knäckemackor och kebabtallrik istället. Funkade finfint det med. Känns faktiskt som en riktigt bra start på året. Nu är frågan bara vad jag ska avrunda årets första dag med.

Die Hard 4, Mamma Mia, Sweethome Alabama eller Patrik 1.5.

Det tråkiga i kråksången är att vi sett alla filmerna förut.
Men jag skulle inte ha något emot att slumra in till Mamma Mia. Får sådan "må bra känsla" av den. Men medan jag sitter här och skriver har någon annan fått tag på fjärrkontrollen. Ser ut som jag får avrunda den här dagen med Die Hard istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback