Sommarbröllop


Förtjusande äkta makar - Sophie & Tobbe


Vilket helt fantastiskt vackert bröllop vi fick närvara vid i går.
Jag blir alldeles varm i hela hjärtat när jag tänker på det och vaknade med ett leende i morse.

Det blev en hejdundrande vacker sommardag - perfekt för bröllop.
Bruden var såååå vacker och brudgummen såååå stilig o lilla dottern som döptes helt ljuvlig.
Och så blev det väldigt tydligt att de nu äkta makarna har helt fantastiska ungdomar också. En av dem höll ett tal så rörande att det inte gick att hålla tårarna borta medan tre höll ett gemensamt tal som var så roligt att jag skrattade så tårarna rann.

Tur att jag hade proppat den lilla aftonväskan full med näsdukar. De gick åt allihopa.

Tusen tack fina ni för att vi fick vara med och dela den här dagen med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback