Pust.

Det blev en rejäl möhippa i helgen som gick. I alla fall om man ska se till tidsåtgången, alla glada skratt, den goda maten och den porlande drycken. Det blev helt enkelt en fantastisk helg med fantastiska tjejer i strålande solsken som en underbar bonus.

Fredag eftermiddag kidnappades den blivande bruden. På det följde skivinspelning, raggarrundan i limousine och god middag på kvällen.
Sedan fortsatte lördagen med shopping och lunch på Mångfaldens hus innan vi checkade in på Bommersvik. Bastu och bad för de mest vågade (det var hemska 9 grader i vattnet så jag hörde APSELUT inte till badarna...) och så härliga spa-inslag. Ännu en god middag, ännu mer skratt och så övernattning.

Tja. Som sagt. Det blev en fantastisk helg - och nu har vi ett bröllop att se fram emot!!! Livet kunde vara sämre :)

                 

Men i dag är jag helt slut.
Dock inte på grund av helgens upptåg.

Nix pix. I dag har nämligen husmåleriet fortsatt. I morse kom världens bästa mamma och världens bästa syster som förstärkning och har hjälpt mig med h-vetes måleriet. De är verkligen guld värda, finare familj går inte att hitta!!!

Men nu är jag helt slut. Kaputt. Finito. I princip medvetslös.
Så jag tänker sluta skriva nu och istället slänga mig i sängen. I morgon kommer syrran och mamma tillbaka för att hjälpa mig med sista målarrycket. Vi har bara ett par timmar till på oss. Sen ska den höga inhyrda ställningen återlämnas till sin rätta ägare. Det som inte är färdigmålat då får vi helt enkelt göra klart på sommarsemestern.

Pust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback