Dagarna seglar förbi

Jösses. Det är riktig semester när man inte längre minns vad det är för veckodag.
Men med lite gemensamma krafter lyckades vi klura ut att det är tisdag. Det innebär att vi snart måste lämna värme, palmer och svalkande drinkar på stranden till förmån för vinterjackor, glögg och adventspynt.

Men det får som sagt vänta ett par dagar till.
Och i dag har jag bestämt mig för att leva farligt! Har nämligen lämnat solskyddsfaktor 30 bakom mig efter tio dagar. Jag veeeeet!!! Har nog aldrig använt så hög solskyddsfaktor i hela mitt liv - och i tio dagar!!!! Ofattbart. Men det kära vänner, betyder att ni inte behöver känna er som blekfisar bredvid mig när jag kommer hem. Fast jag har ju förstås suddat ut den värsta grön/grå/vita nyansen i ansiktet. Det kan jag inte förneka :)

Annars är mitt största problem den här semestern att min bikini inte vill torka under nätterna. Ha ha ha ha! Ett problem jag kan leva med. Faktiskt :)



Det här är förresten en av våra favoritbarer där vi svalkar oss i dubbel mening...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback