Det går runt runt runt

Hjulen på bussen snurrar runt runt runt. Runt runt runt...
Eller... Det vet jag ju förresten inte om de gör. Har inte uppdaterat mig om hur det går med bussarna på senare tid.

Det jag däremot VET är att allt snurrar runt runt runt här hemma.

Dottern är fortfarande sjuk (diagnos fortfarande okänd). Hon orkar ABSOLUT INGENTING! Men i går var vi superlyckliga när hon stapplade två varv runt vardagsrumsbordet (typ) i någon form av kraftansträngning för att komma igång. Men nu är hon utslagen igen...

Sonen har torskat i magsjuka - IGEN! Därmed stapplar han runt i sin lilla studentlya och kämpar för att bli frisk med lätt desperat oro för att missa sin första tenta...

Och så pratade jag med min mormor nu på morgonen. I går när jag träffade henne var hon frisk som en nötkärna. I dag är hon däckad i feber...

Vill bara påpeka att de tre sjuklingarna inte träffats på senare tid och lider uppenbarligen inte av samma fel.

H-E-R-R-E-G-U-D!!!!!
Kan någon klona mig? Jag skulle behöva vara i tre olika städer SAMTIDIGT!!!
Eller ännu bättre: Kan någon för i helskotta se till att sjukh-vetet tar slut någon gång!!!!!!!?????!!!

Tack snälla tjänsledighetsguden för att jag inte behöver jobba den här veckan. Har liksom arslet fullt ändå skulle man kunna säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback