Mysmåndag

Har jag nämnt att jag börjat jobba igen?
Yup. Efter världshistoriens längsta sommarledighet är jag nu "back in business" kan man säga. Och tro det eller ej, men det känns bra. Faktiskt riktigt jäkla skönt om jag ska vara helt ärlig.

Jag har upptäckt att jag inte har några problem med att fördriva tiden när jag är ledig, men problemet har varit att jag inte får något gjort. Inget vettigt i alla fall. Jag liksom bara lallar runt och allt jag tar mig för går såååå SAKTA!!!
Men nu när jag förvärvsarbetar igen får jag faktiskt lite mer gjort vid sidan av yrkeslivet. Känns bra.

Efter att ha jobbat hela helgen är jag dock välförtjänt ledig både i dag och i morgon. Så nu väntar en mysmåndag. Extra mysig eftersom jag och mormödrarna ska åka och hälsa på sonen i Västerås. Vi vill ju se hur han har fått det i sin lilla lya nu när han börjat bo in sig :). Hade varit lite extra skoj om vi hade kunnat ta en liten sightseeing på stan i Västerås också, men det regnar så ihärdigt i dag så det får vi nog spara till ett annat tillfälle.

Hepp. Nu ska jag se om jag kan få någon snäll själ att hjälpa mig dra åt hjulbultarna på bilen - sen drar vi!
Västerås - here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback