Nämen, Glad Påsk då!

Den som hänger med lite i svängarna i det här lilla sociala forumet vet att jag var uppe före tuppen i morse.

Det var i sin tur orsaken till att jag (och maken) hängde på låset till ett helgöppet köpcentrum klockan tio. Och ÄNTLIGEN lyckades jag hitta lite nya kläder! Mycket tack vare en supergullig expedit som fullkomligt gick bananas i sin butik när hon insåg att jag mer än gärna lät mig bli stylad från topp till tå. Jag gick supernöjd ut ur butiken o skänkte en snäll tanke till min bank kvinna som trugade på mig ett kreditkort...

Sen var det dags för nästa inköpsstopp - i en hifi- butik. Not my cup of tea, om man säger så... Men en stund senare var maken precis lika lycklig som jag.

Men men... Säg den lycka som varar... Nu verkar min bärbara dator ha gett upp. Och mitt i middags matlagningen fick spishällen fnatt och dog.
Känns ju oerhört lägligt en långfredag om ni frågar mig.

Nämen, Glad Påsk då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback