Nu går kvasten

Kom och köp - konserverad gröt!!!
Eller nåja. Kanske inte gröt då. Men lite annat smått och gott kanske kan falla någon i smaken.

Jag är verkligen urusel på att köpa begagnat, och jag är ännu sämre på att sälja gamla prylar. Istället har jag en tendens att kasta eller skänka bort. Men nu ska jag i alla fall göra ett försök med lite pryttlar som delvis inte är mina egna (men, jo, jag har fått mandat att sälja det) och delvis sådant som jag tycker är värt mer än ett öde på tippen...

Så vad säger ni hugade spekulanter? En elgitarr till nybörjaren, spelkonsol med spel, skolavslutningskostym eller kanske ny skoförvaring? Ni vet var ni når mig om det är av intresse. Annars åker det ut på någon säljsida på nätet till högre pris.




Första elgitarren? Det här är en elgitarr för den lilla nybörjaren. Förstärkaren ingår.
Prisförslag: 400 kronor



Cool elgitarr. Kanske passar det bättre med en elgitarr som är snäppet bättre och lite coolare? Passar också för nybörjare. Förstärkare ingår.
Prisförslag: 800 kronor





Spelglad? Den här vita Nintendo DSi spelkonsolen är som ny! Förutom själva spelkonsolen medföljer en praktisk liten väska samt fyra spel. Spelen (som ses på bild nummer två) är: New Super Mario bros, Dynasty warriors Fighters Battles, Naruto Ninja Council 2, Scribblenauts.
Prisförslag: 1000 kronor (då ingår spelkonsol, väska + 4 spel)




Skolavslutningskostym? Den här svarta kostymen är endast använd en gång (skolavslutningen i 9:an). Kavajen har strl: B44 och kostymbyxorna är i strl: 79/82
Prisförslag: 250 kronor





Musikanläggning. Den här musikanläggningen med två högtalare har även stenåldersmöjligheten att spela kassettband!!! Nåja. Cd-funktionen börjar kanske också bli föråldrad. Men musikanläggningen kanske passar fint där det av tekniska skäl (läs: ingen mottagning av mobil- och datornät) inte går att lyssna på musik på annat vis.
Prisförslag: Högstbjudande!



Skoskåp. Nu får ni bortse från allt bråte runt det fina skoskåpet ;-). Det här har fyra fack och gömmer effektivt en mängd av skor. Inköpt på Mio.
Prisförslag: 300 kronor.


Sådärja. Något som passar mina damer o herrar? Kom igen nu! Slå till!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan tänkas vara intresserad av något... Någon fyller år snart Kram

2012-04-16 @ 19:14:42
Postat av: Lillan

Den lilla svart/vita gitarren (första i bildserien) är såld och skoskåpet är tjingat. Men en kostym kanske passar i födelsedagspresent ;-) He he he... Närå. Finns ju mer att välja på - fundera och slå till! Heja heja!

2012-04-16 @ 23:23:26
URL: http://lillanhedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback