Otacksam uppgift

Jag fattar INTE!

Jag fyllde heeela bilen (bakluckan och alla lediga sittplatser) med kassar med tidningar och förpackningar och åkte och lämnade det på återvinningen.

Jag har kört stora tomlådor, trasiga resväskor och fem säckar med gamla kläder till tippen.

Jag har lämnat sex säckar med "bättre begagnade kläder" (och för all del en del ganska nya), en kasse med skor, fyra lådor med böcker, en enorm påse med manglade påslakan och en låda med diverse pryttlar till second hand-affären.

OCH ÄNDÅ SYNS DET INGEN SKILLNAD I DET HÄR HUSET!!!

Är det verkligen så att om man sparat på sig en hel livstid så tar det minst lika lång tid att göra sig av med allt? Är det så? I såna fall kommer jag ruttna ihop totalt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback