Blindtarmsvarning

När jag vaknade i morse trodde jag först att jag drabbats av blindtarmsinflammation.
Det tog ett tag, faktiskt ett par timmar, innan jag insåg att jag inte är fysiskt sjuk.

Jag gjorde ju för bövelen en helt ny magövning med min coach i går, och han VARNADE mig för att jag skulle känna av den i dag. Men det hade jag heeeelt glömt bort. Jag har ju varit så full av lycka och inte pratat om något annat (till min familjs stora leda...) än att jag klarade 32 kilo i benböj. 32 kilo!!!! Fattar ni hur mycket det är???? Ja, ja, ja... Ni lyfter säkert 150 kilo som om det vore en 200 grams kokospåse. Men för mig är det enormt! Stort! Häftigt! Jag är fortfarande störtlycklig (och tänker inte gå in på några detaljer om att jag kanske inte klarade lyftet så där skitmånga gånger som nog var tanken) - jag gjorde det ju!

32 kilo!!!!
Inte konstigt att jag helt hade glömt bort magövningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback