Tupplur eller siesta

Jisses. Inser precis att jag nog måste ta mig en tupplur i eftermiddag.
Hur ska jag annars kunna hålla mig vaken under den rafflande säsongsstarten av Greys anatomy?!?!? Det är ju för bövelen dubbelavsnitt!!!

Ja, alltså. Jag har ju inga problem att hålla mig vaken till själva serien. Absolut inte. Det är de där förgrymmade reklampauserna som ställer till det.
Med lite tur brukar jag kunna hålla mig vaken under de två första reklampauserna genom att typ tömma diskmaskinen och hänga en maskin tvätt. Men sen är det tvärkört. T-V-Ä-R-K-Ö-R-T.
Sover alltid som en gris under de sista skälvande minutrarna av tv-programmen som inte visas i det statliga kanalutbudet.

Ja ja. Jag kan ju låtsas att det är en siesta jag tar, så känner jag mig lite mer som en sydeuropé än som en pensionär. Känns faktiskt lite bättre än att ta en tupplur :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback