Det ska vara rött i år

Förlåt bloggen!
Jag har varit usel på att ta hand om dig. Har ingen bra ursäkt, men en liten förklaring... Så här i semestertider (jo, en del har fortfarande sånt) fick jag hoppa in på en annan jobbstol och...

... Tja, man kan väl säga att jag har lite svårt att inte låta mig uppslukas helt av det. En liten personlig brist jag har.
Men nu är ordningen återställd och jag har återvänt till det där folk brukar kalla livet.

Förra helgen kom iallafall dottern och svärsonen på besök. Dottern på deras nyinköpta (begagnade) moped och svärsonen i deras nyinskaffade röda Audi.

Och ja, då kunde vi ju inte låta bli att se att familjens fordonsflotta, deras och P:s och min, bär någon form av mönster. Eller färg iallafall :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback