Polenspöket fast i fälla

Minns ni spöket i vårt Polenhem som gäckat oss, retat gallfeber på oss och fått oss att ligga vakna om nätterna?
 
Nu är det ju flera månader sedan vi "checkade ut" för gott från Polenhuset och monstret som dansat Lambada ovanför våra huvuden om nätterna hade liksom fallit i glömska.
Tills det kom ett mejl.
 
Polenspöket har fastnat i fällan!
Efter alla dessa år är den jäkeln fast!
 
Glada polackvänner har dessutom varit så vänliga att bifoga en bild på krabaten. Så att vi får se hur han ser ut, monstret. Fast helt ärligt, jag vet inte om de ska dansa segerdansen riktigt ännu där nere i Polenlandet. För mig veterligen var det här odjuret inte ensam - och vid ett par tillfällen har jag varit tämligen säker på att det avlats fler ovanför våra huvuden... Sååå... Problemet är nog inte löst, men ändå skönt att få bildbevis på att det inte var hjärnspöken vi hade när vi bodde där nere och höll på att bli galna.
 
Får jag presentera: Polenspöket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback