Rivstart på året

Jösses. Vilken rivstart på 2013 det blev! Det här med bloggeriet har jag absolut inte hunnit med.
Okej. Själva nyåret blev väl lite av en... flopp skulle man väl kunna säga. Milt uttryckt.
Jag låg helt enkelt däckad i influensa. Festen fick ställas in och jag låg i soffan och tyckte mest synd om mig själv.

Men sen vände det!
Minns ni min besvikelse över den inställda Ledin konserten i november? Nåja. Ersättningskonserten gavs istället den 2 januari. Så precis "utskriven" från soffläget tog jag mig på darriga ben med syrran till cirkus och Ledin.

Och vilken kväll vi fick!
Underbart!
Den energiboosten var precis vad jag behövde för att bli övertygad om att 2013 blir ett bra år, kanske ett av de bästa hittills. Det är iallafall det jag siktar på - att göra 2013 till ett kanonår!

Och kanske blir jag bättre på att vårda bloggen också. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback