Bröllopsöverraskning!

Hej bloggen!
Vi har varit med om något helt fantastiskt i helgen.
Sambon till min fina vän Cia fyller 50 och vi var bjudna på kalas.
De bor fantastiskt vackert ett stenkast från stranden på den bohuslänska kusten. Så det var inte sååå konstigt att vi vid framkomsten blev hänvisade till stranden för en liten välkomstdrink när vi anlände.

Men när värdparet lyste med sin frånvaro började vi ju ana att något var i görningen... Så där stod jag och försökte hålla tårarna tillbaka som en tok medan gästerna viskande började spekulera.

Och sen kom de.
Brudparet.
Alltså. Det var så vackert så man måste ha upplevt det för att kunna förstå. Och vi fick vara med! Jag är fortfarande så rörd att jag börjar gråta när jag tänker på det.

Min fina fina vän. Tack för ett fantastiskt vackert bröllop! Det här kommer jag aldrig glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback