Hustrupoäng

Kära dagbok.
I dag har jag varit en bra hustru. Riktigt skitbra, om jag får säga det själv.

Första lediga dagen, och med en hel arbetshelg framför mig, har jag storstädat hela huset. Och då menar jag verkligen städat. Fast typ fuskvariant eftersom jag knölat in allt synligt skräp bakom alla lådor och dörrar där ingen är tänkt att titta.

Why? Jo, enkom för att P ska komma hem med en hel hög kollegor hit ikväll. Så jag har alltså städat sen sju imorse för P:s skull!!!

Visst måste det bli hustrupoäng på det?

Och nu ska jag fly huset innan de kommer, alla män i kostymer. Eller ja. Det kanske de inte har. Men ni fattar vad jag menar.

Så nu blir det middag på stan med bästa barnen. Sen AW med bästa vännen. Jo, AW. Har man lekt RUT en hel dag så får man gå på After Work. Så är reglerna.

Hoppas de har såna däringa Mai Tai i baren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback