Rumskompisar

Kära blogg!
Jag tror jag har sagt det förut.
Men vår städerska har överträffat sig själv varenda dag under vår semester.

Vi har fått godsaker, handflätade armband, kreativt vikta kläder, toarullen är alltid ett konstverk och de senaste dagarna har hon börjat göra allt fler figurer av allt material hon hittar.

Men i dag har hon verkligen gått bananas i vår bungalow...
Jag skulle bara springa ett snabbt ärende till rummet - och hamnade i ett sagoland!

Jisses. Allt som går att göra solfjädrar av är solfjädrar. Det är kärleksfulla svanar. Tuffa björnar med solbrillor. Elefanter. Noshörningar. You name it, och jag lovar att det finns där på vårt rum - i handduksmodeller.

Undrar om det blir någon dricks till konstnärinnan ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback