Små lätta moln

Kära blogg.
I dag är det lite molnigt här, men vi är inte särskilt olyckliga för det. Faktiskt inte olyckliga alls. En sån här dag kan man i lugn och ro fundera över vad det finska paret intill egentligen pratar om. Utifrån de hårda orden trodde jag de var osams, men sen började tanten skratta. Jag är inte så bra på finska. Eller... Jag kan faktiskt ingen finska alls. Ja, bortsett från "jag älskar dig". Och det har jag inte hört dem säga.

Så nu har jag bytt språk till dom på andra sidan. Jag tror de är polacker. P hävdar att de är ryssar. Jag tror att jag har rätt, men nu har de gått och badat och då var jag tvungen att byta syssla.

Så nu funderar jag på vad det luktar. Det kan vara elefantbajs, men jag är inte säker på det heller.

Nä, usch. Nu blev det jobbigt att tänka. Får bli en liten siesta tror jag. Hejdå bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback