Knopp i Magnolian

Tjena bloggen!
Har inte haft tid med dig riktigt, ber om ursäkt för det.
Så mycket tankar som snurrar i fru Hedlunds huvud just nu att det liksom inte blir tid över för sociala medier. Igår försökte jag rensa både tankar - och rabatter. Gick sådär med båda. Ååååh, vad jag önskar att jag var en av alla de som kan skapa med händer. Men olika falla ödets lott... Suck.

När jordsäckarna tog slut däckade jag oxå. Tyvärr innan trädgårn hunnit bli klar. Men ett litet glädjeämne såg jag ändå skymten av!

Det är knopp i min Magnolia!!!
Jag älskar Magnolia! I mitt nästa liv - eller nästa trädgård - ska jag bara ha Magnolia! Och syrenbuskar. Och lite smultron. Och lite flox (för att de påminner så mycket om mormor).

Men till dess gläds jag åt knoppen. Den ensamma lilla Magnoliaknoppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback