Mmmmm...

I fredags blev det middag på Styrbjörns.
I går blev det middag på Lemoni.

Jag må ha fuskat med näringsintaget i veckan, men jag svär på att jag (över)kompenserat det i helgen!
I dag fick jag knappt ner frukosten...

I övrigt tillbringade vi faktiskt större delen av gårdagen hos dottern o svärsonen. P skulle hjälpa till att fixa en kontakt. Slutade med att killarna gick igenom större delen av lägenhetens elsystem, vilket tog typ heeeela dan.

Jag och dottern gick i vår tur vaktlag för att spana efter eventuella lapplisor (!)
Eftersom större delen av söder skulle stängas av för Midnattsloppet så fulparkerade vi... Men det gick bra. Den här gången. Egentligen tänkte vi äta ihop i Stockholm, men den överhängande risken att bli inparkerade gjorde att vi tog med oss ungdomarna hem och intog vår middag på Lemoni istället. Mycket gott!!! Och så himla trevligt.

Nu måste vi verkligen lägga på ett kol med tvätt och trädgård...


Packar bilen och lämnar söders höjder innan de sista avspärrningarna kommer upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback