Resa i vinter

Vi har bokat en resa! Till Karibien! Eller Jamaica om man ska va petig.

Jag är helt överlycklig!
Två veckor med sol, värme och bad när det är som värst här hemma - nu har jag verkligen nåt att se fram emot!
Är så himla glad!

I vår har jag och P varit gifta i 25 år, så det här får bli vår "bröllopsresa". Enligt resebolaget ska vi iallafall bo på ett riktigt bröllopshotell.

Fast lite krassa ska vi väl vara... Och det var även min chef när jag bad om ledigt och tjoade om att vi ska till Jamaica.
"Eller Thailand", replikerade hon kvickt.

Förra gången vi skulle till Karibien ringde ju resebolaget ett par dagar innan avfärd och deklarerade att de tyvärr missat att boka in oss på hotellet och att det inte längre gick att få något rum. Det slutade ju med att vi hamnade i Thailand, givetvis med ett annat bolag.

Så än ska vi väl inte ropa hej.
Men det är bokat - och jag har fått ledigt. Wohoooooo!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback