Drömmarnas dag

Så här årets näst sista dag ville jag egentligen blicka bakåt i backspegeln på året som gått och berätta om mina drömmar för året som står för dörren.

Men jag orkar inte. Finns inga krafter kvar. Nä, det är inte synd om mig. Jag är bara jädrigt lack på att vara sjuk... Orkar inte ett smack och vila hjälper inte ett skvatt. Känns surt att lägga sina semesterdagar på skitsjukdom, och nej, jag tänker inte sätta mig på akuten för att bli sjukskriven. Aldrig med min fot!

Så nu ska jag kura ihop mig och hoppas på att nästa år börjar bättre än det här ser ut att sluta...


Äter mandariner i mängder för att mota bacillerna...



Kommentarer
Postat av: Marguerite

Stackars dig,
verkligen inte roligt att vara sjuk...
Jag önskar dig god bättring och
ETT GOTT NYTT och VÄLSIGNAT ÅR!
Kram,Kram!!!

2014-12-30 @ 10:56:28
URL: http://hilleborg-marguerite.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback