Ut med det gamla...

... Och in med ett nytt friskt och hejdundrande 2015! Det är vad jag siktar på nu.

Började årets sista dag på närakuten. Kul. Verkligen. Nya piller för infektionen som belönats med en parallell bonus - ett virus. Det sistnämnda går ju inte att göra nåt åt, men pillren borde jaga febern från infektionen på flykt. Fick dessutom mitt livs första frikort, bara en sån sak!

Ja jisses. Vilket avslut på 2014...
Man måste faktiskt skratta åt det.
Och så fick jag löfte om att det är okej att dricka lite champagne, så det tänker jag banne mig unna mig idag :) Tittade på vinet vi köpt till middagen, och tja vet inte... Men det känns ju onekligen som att det passar mitt "tillstånd" alldeles ypperligt ;-)

Gott slut på er nu alla goa bloggläsare så hörs vi nästa år med nya friska tag!


Dagens nya pillerskörd ska sköljas ner med gyllene bubblor!


Nobelklass på vinet som ska avrunda 2014. Namnet känns ju dessutom passande ;)



Kommentarer
Postat av: Marguerite

Ha,haha,,,
vilken härlig humor du har, mitt i allt elände!
Önskar dig allt Gott och en bättre fortsättning
än avslutning på det nya året!
KRAAAM!!

2015-01-02 @ 10:29:59
URL: http://hilleborg-marguerite.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback