Vackra morgnar

Andra jobbdagen, och jag överlevde i dag också! Väldigt härliga sommarvikarier och kollegor på jobbet gör det faktiskt mycket roligare.

Men jag studsar ju inte av glädje när klockan ringer i ottan om morgnarna.
Däremot sprider sig ett lyckorus i bröstkorgen när jag ser hur stan sakta vaknar till liv när jag går till jobbet. Eller vaknar och vaknar... Jag känner mig faktiskt hyggligt ensam ute vid den tiden.

Ikväll efter jobbet mötte P upp mig på Barolo och så åt vi middag där och drack en liten espresso innan vi promenerade hem.

Vi har förresten fått en ny granne! Iallafall för ett par dagar.


Den här stan alltså, den är vackrare än man tror.


Går alltid med raska steg på morgonen, men ibland måste man bara stanna och lyfta blicken (och kameran).


Cirkus Scott som nya grannar är inte fy skam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback