Förlamande trötta

Ja igår fortsatte alltså flyttbestyren och nu är sonen installerad i sin lägenhet. På riktigt.
Han har ju redan bott där ett tag, men nu är även alla hans saker på plats.
Och här hemma står vi kvar med kaoset som uppstår efteråt. Vi hade tänkt styra upp den lilla detaljen på studs nu i helgen. Men vi har råkat stöta på patrull. Ingen av oss kan nämligen röra sig...

Kan inte minnas när jag senast hade så ont i kroppen. Jag kan inte ens bestämma var jag har mest ont...

Så idag blir det inte många knop gjorda vill jag lova. Vi ska lämna tillbaka lastbilen, det får bli dagens simpla uppgift (och mina stackars blomplantor får för tredje veckan finns sig i att inte bli planterade den här helgen heller...)


Flyttdag nr 2. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback