Bullbak

På torsdag fyller sonen 22 år. Galet! Var tog de 22 åren vägen? Hur som helst så jobbar han på torsdag kväll så vi firar här hemma hos oss på fredag istället.

Så i morse drog P igång med bullbak. Jag fortsatte röja från golv till tak. Åh, vad jag önskar att helgen bestått av en dag till, då hade jag nog nästan hunnit klart... Men jag fick iallafall in utemöblerna från altan. Ja, alltså rottingstolarna.

Provade att möblera källaren med dem. Nu när vi fixat braskassett i öppna spisen vore det ju roligt om vi kan sitta där och mysa ibland också. 

P var dessvärre i akut behov av skor så när bullarna var klara fick det bli en tur till Skärholmen.
Och sen var jag taggad att fortsätta bakningen, blev kladdkakemuffins (som ska få frosting sen) och kokostoppar. Hoppas hinna baka en äppelkaka också, men det får bli i veckan.

Har jag förresten sagt att en fin vän fått en liten dotter? Är så himla glad för det! Bara njuter när jag ser sötnosen på bild. Hade helt glömt vilka små underverk det är!


Bullbak en söndagsmorgon!
Ingen vanlig företeelse hos familjen Hedlund.


Sådär. Nu blev den ödsliga källaren lite mysigare.


Kladdkakemuffins!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback