Shopping i Stockholm

Från en storstad till en annan...
Jag blev tillfrågad om jag ville följa med och shoppa i Stockholm idag - klart jag ville!

Så 09.30 satt jag och svärdottern på pendeln upp till Sveriges huvudstad. Vi hittade direkt vad som skulle inhandlas och efter ytterligare lite strosande i butiker så hittade vi ett mysigt cafe inbäddat bland böcker där vi tog en lång mysfika och bara snackade och hade det underbart.

Sen strosade vi vidare ett par timmar tills det började kurra i magarna. Då anslöt dottern och så fick det bli en matbit på Vapiano. 

Såååå mysig lördag ❤️
Imorgon väntar stora städ- och tvättdagen. Ingen mer shopping, den här veckan... ;)


Efter shopping får man mysfika!


...och sen mat på Vapiano med fina tjejerna ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback