Städ- & marknadsdag

Det här är faktiskt lite sjukt, men faktum är att jag strukit så mycket idag att jag fått skavsår på tummen!!!
Helt galet...

Den här helgen har vi främst vikt som en riktig röjarhelg. Några kollegor missuppfattade min benämning på helgens aktiviteter och trodde vi skulle ha en sjusärdeles brakfest... Dessa ungdomar *suck*

Ingen fest här inte. Jag har gett järnet inomhus och P har slitit som en tok i garaget och trädgården.
Det tråkiga i kråksången är att man inte får så mycket gjort som man skulle vilja. Men det är en dag imorgon också...

Nåja. Eftermiddagen avrundade vi med trevligheter. Fika hos svärmor och en liten tur på Strängnäs marknad i ett fantastiskt vackert höstväder ❤️
I fjol såg jag så söta små pepparkaksformar som jag, då, bestämde att jag skulle köpa om vi någonsin köpte vårt drömhus. Och nu har vi det huset, men de där kakformarna gick banne mig inte att hitta! 

Istället köpte jag ett förtjusande gulligt våningsfat. Mycket glad och nöjd är jag.


Strängnäs marknad i solsken.


På jakt efter tofflor ;)


Mitt nya fina fat för godsaker ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback