New York!!!

Jag har aldrig upplevt en liknande känsla som den att vara på plats i New York för första gången - jag bara ler!

Jag ler stort och brett och kan liksom inte dölja det! Det är helt otroligt, Manhattan har tagit mig med storm.

Vi var framme vid hotellet vid halv två, kastade in väskorna på rummet och tog varsin snabbdusch. Sen gav vi oss ut.

Times square, vi hittade cafet som heter Fika och vars grundare är från Södertälje, Central Park, 5th Avenue, Rockefeller center... Vi gav järnet våran första dag här.

Klockan 21.30 (amerikansk tid) stupade vi. Då var klockan 03.30 svensk tid och vi hade varit vakna ett dygn... Bra jobbat av oss tycker jag!


Svindlande.


Bor granne med New York Times.


Alla dessa höga hus!


Turist :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback