Semester

Så här i semestertider blev jag lite sugen på att blogga igen. Men det sket sig kan man säga.
På de platser vi varit har wi-fi varit en bristvara vilket först gav upphov till en viss panik hos mig.
Inga nyheter, inga mejl, inget Twitter, Facebook eller instagram. Och ingen blogg.

P tyckte det var nyttigt. För mig. Men till slut var det han som svor som en borstbindare medan jag läste ut bok efter bok :)

Nåja. Det är ju inte särskilt kul att blogga i efterskott, men jag tänker göra det ändå. Så härda ut, här kommer nu hundra inlägg (eller iallafall bilder) från vår semestertripp till underbara fantastiska Italien.

Och vi tar det från början.


Semesterfirande. Ett par goda vänner till P och deras barn gjorde oss äran att fira in semestern med oss. Så när vi kom hem från jobbet på fredagen korkade vi upp skumpan, grillade och hade en supermysig kväll tillsammans.
Lördagen ägnade vi åt att tvätta och packa bilen, för på söndagsmorgonen gick startskottet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback