Kärlekshotellet

Jag har nog nämnt det tidigare, men vi har alltså hamnat på ett riktigt kärlekshotell.

Så fort de får tillfälle så ska det vara romantiskt.

Igår när vi kom hem från vårt ö-äventyr, lätt urblåsta, så möttes vi av ljud och mysbelysning på rummet.

Innanför dörren låg rosenblad, myggnät och rosenblad och allt möjligt i sängen och romantiska toner från tv:n. Badkaret var också fyllt och mängder av små ljuslyktor på vår uteplats.

Så jag gjorde vad som förväntades i ett sådant läge. Jag fotade allt, tog mig sedan för magen och tillbringade därefter ett antal timmar på toaletten... Magsjuk de lux. Vet ni hur jobbigt det är att försöka rensa sängen från rosenblad efter en sån kväll?

Nåja. Idag mår jag förträffligt igen 😄!
Och jag var skitsmal i morse! Innan jag åtgärdade gårdagens uteblivna middag genom att frukostkompensera i massor 😉...


Lite konfunderad blir man när man kommer "hem" och ser det här på hallgolvet.


Vi bor typ på smekmånadshotell...


Uppspolat och klart för ett bad.


Okej. Lite gulligt är det.


😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback