Studentfirande

Finaste systerdottern Ida har tagit studenten. I strålande sol, och en sommarhetta som till och med höll på att slå omkull mig (jag har inte fattat att det är sommar nu) var vi på utspring, skrattade och hejade på vid flakåkning och bevistade den oförglömliga mottagningen.

Oförglömligt väder ska jag kanske tillägga. Det blev helt galet. Från tokvärme och strålande sol - till ett åsk- och regnoväder som var helt ofattbart. Vi knölade in oss 40 personer i partytältet (som egentligen beräknades rymma typ 25 personer) och ovädret var så groteskt att man inte ens kunde höra vad bordsgrannen sa. Det gick inte att göra annat än skratta 😂.

En underbar studentdag blev det iallafall! Nu väntar nya äventyr för fröken med sommarjobb på Gotland och långresa till Australien i höst. Stort lycka till Ida!!!


Student 2016!!!


I väntan på utspring.


Familjekonstellationen 😊


Traditionellt flakåkande genom stan.


Mottagning i trädgården (medan vädret var vackert)








Tårtorna min kusindotter bakar är outstanding. Här är den ena...


...och här är den andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback