Älskade syster 💕

Lyckan var total nÀr jag och syrran av en slump upptÀckte att vi bÄda var lediga samtidigt en helt vanlig sketen mÄndag!

Det var sÄ himla lÀnge sedan vi trÀffades. Bara hon och jag. Vi hade förvisso lÄnga "mÄste-göra-listor" som vi hade tÀnkt beta av pÄ varsitt hÄll. Men nÀr vi insÄg att vi istÀllet kunde fÄ en dag ihop sÄ slÀngde vi listorna och gav oss ivÀg pÄ en liten utflykt frÄn vardagens mÄsten.

Underbart!
Vi hade liksom inget egentligt mÄl, men vi tog sikte pÄ en fika i Mariefred. PÄ vÀgen dit (och hem) gjorde vi smÄ stopp i diverse butiker.

Det blev en underbar dag! Mycket skratt, en del ventilerande och en liten, liten plan för vÄrt framtida vÀlbefinnande.

En ledig mÄndag kan knappast bli bÀttre!


Syrran och jag pÄ utflykt till Mariefred.


Jag fyndade en fjÀderkrans för en spottstyver av vad den kostade i en tjusig inredningsbutik vi besökte lite senare.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den mÄndagen var helt fantastisk. LÀngtar till nÀsta gÄng! Kram

2016-03-27 @ 10:40:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback