Glad Påsk!

"Vi lägger inte hela påskhelgen på trädgården va? Deal?" sa P häromveckan.

Jag jublade av lättnad!
Tills jag fick klart för mig att jag hört fel... Jag gick tydligen med på ATT lägga fyra dagar på intensivt trädgårdsarbete...

Så P har gjort ett späckat arbetsschema  efter väderprognosen. Så eftersom långfredagen skulle bjuda på dåligt väder så skulle vi tydligen vända upp och ner på huset inomhus. Det gjorde vi igår... Så nu ser det ut som f-n i hela huset... Ja, utom i våra garderober då.
Den här helgen kommer gå till historien.

Idag stod häckklippning på schemat. Men av någon outgrundlig anledning har min högra hand slutat fungera (!). Jag kan inte ens lyfta kaffekoppen.
Frustrerande till max! P tror det är en dålig ursäkt... Hrm...

Nåja. Jag får göra vad jag kan. Med vänster hand 😉

Glad Påsk!


Glad påsk där ute!


Ordning och reda! Nu får man fylla på med nytt va 😉?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback